Friday, August 2, 2013

Kad Raya

Assalamualaikum :)


Okay, bangun je pagi-pagi (tengahari ekceli) aku dah dengar siren nenek aku membebel. Dia sebok suruh bangun, diketuk-ketuknya pintu bilik aku cakap ada surat untuk aku. Dengan malasnya aku bukak lah pintu bilik dan membelek sampul pos ekspress tersebut. Tengok alamat pengirim, tau dah nie mesti dari Princess Fyza sebab beberapa hari lepas dia ada mintak alamat rumah aku. 

Serius, bukan senang kot nak dapat kad raya sekarang nie. Semua ucapan raya sekarang pakai facebook je. Kalau dapat kad raya sekarang nie perghhh tak dapat digambarkan betapa tingginya 'value' sekeping kad raya tu lagi-lagi pengirimnya kawan baik aku.

Tersengih-sengih aku bila tengok kad raya tu ada gambar "Princess". Well, Fyza dengan title "Princess" dia tu mana penah tinggal. 


Kalau korang tanye siapa orang yang paling aku rindu sekarang nie, jawapan aku sudah semestinya Fyza Muhammad! My bestie poreber! Siyes rindu masa duduk sebilik dengan dia. Ada je cerita dia hari-hari. Walaupun 1 bilik kitorang duduk berdua je, rasa macam sepuluh orang ada dalam bilik tu kalau dia bercerita. Meriahh. Kurlass kau fyza. Paling seronok bila tiap-tiap malam dia bergayut dengan boyfriend dia, then bergaduh sebab bf dia nak pegi main bola. Time tu ayat femes dia yang hampir setiap malam keluar "Bie pilih sayang ke pilih bola?!!!" LOL hampir setiap malam jugaklah bf dia tu dalam dilema sebab nak kena jawab soalan puaka dia tu XD 





I miss youuuuu soooooo much fyza! Hope raya nanti dapatlah jumpe ko. tsk tsk tsk :'(





No comments:

Post a Comment